Parduotuvės taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1.Internetinėje parduotuvėje MOONYSHOP.LT prekių prekybą
organizuoja ir vykdo MB „RIFAUSTA“ (toliau šiose taisyklėse –
Pardavėjas) , juridinio asmens kodas
306376628, buveinės adresas Palėvenės g. 10, Paliūniškio k., LT-38440 Panevėžio r., tel. 8656 76602, el. paštas: rifausta@gmail.com
1.2. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“),
jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis ir tęsiant
registraciją arba pateikiant užsakymą), yra šalims privalomas teisinis
dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos,
prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir
grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė, asmens duomenų apsauga bei kitos su
prekių pirkimu – pardavimu MOONYSHOP.LT internetinėje
parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.3. Pirkėjas prekes Parduotuvėje gali įsigyti tik susipažinęs su
Taisyklėmis ir įsipareigojęs jų laikytis bei jas vykdyti. Su Taisyklėmis
siūloma susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu. Jei Pirkėjas atlieka
užsakymus Parduotuvėje, laikoma, kad jis perskaitė Taisykles, jas
suprato ir su jomis sutiko. Pirkėjo sutikimas su Taisyklėmis aiškiai
išreiškiamas pažymint sutikimo laukelį registracijos ir užsakymo
formoje. Įvykdžius Taisyklėse numatytus reikalavimus, Taisyklės tampa
pirkimo – pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti Taisykles. Nauja Taisyklių redakcija įsigalioja Pardavėjui ją paskelbus el. parduotuvėje. Pirkėjai sutikimą su pakeistomis, papildytomis Taisyklėmis aiškiai išreiškia pažymėdami sutikimo langelį užsakymo formoje. Pirkėjui galioja ta Taisylių redakcija, su kuria jis sutiko pateikdamas užsakymą el. parduotuvėje; jei užsakymo vykdymo metu Taisyklės būtų pakeistos ar papildytos, užsakymas baigiamas vykdyti ir visos Pardavėjo ir Pirkėjo teisės ir pareigos (susijusios su prekių apmokėjimu, pristatymu, grąžinimu ir kt.) nustatomos vadovaujantis ta Taisyklių redakcija, su kuria Pirkėjas susipažino ir kuriai išreiškė savo sutikimą.
1.5. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys; juridiniai asmenys.
1.6. Pirkėjų asmens duomeny tvarkomi vadovaujantis Pardavėjo
privatumo politika. Pirkėjas prieš naudodamasis internetine parduotuve,
taip pat užsakydamas ir pirkdamas prekes, privalo susipažinti su
privatumo politika.
2. Pirkimo – pardavimo sutarties įsigaliojimas
2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento,
kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) ir suformavęs prekių
krepšelį, nurodęs pirkimui būtinus duomenis ir susipažinęs su
Taisyklėmis, paspaudžia nuorodą „Užsakyti“, atlieka išankstinį
apmokėjimą, jei tokį apmokėjimo būdą jis pasirinko.
2.2. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo
sutartis yra registruojama ir saugoma MOONYSHOP.LT
internetinės parduotuvės duomenų bazėje teisės aktų nustatyta tvarka.
3. Pirkėjo teisės
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes MOONYSHOP.LT internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo
sutarties, sudarytos su MOONYSHOP.LT internetine
parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu,
10 skyriuje nustatyta tvarka) ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų,
terminas pradedamas skaičiuoti, kai Pirkėjui pristatomas užsakymas ar
paskutinė užsakymo siunta (jei užsakymas pristatomas keliomis siuntomis)
arba kai Pirkėjas atsiima prekes. Sutarties atsisakoma ir Prekės
grąžinamos Taisyklių 10 skyriuje numatyta tvarka. Šiame punkte numatyta
teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal Lietuvos Respublikos
vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t.
y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija
nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar
sudarantis sutartis.
3.3. Taisyklių 3.2 punkte nurodyta Pirkėjo teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes netaikoma:
3.3.1. sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų
prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos
atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl
prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
3.3.2. sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
3.3.3. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po
pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar
higienos priežasčių (apatinių drabužių, kūdikių drabužėlių ir pan.);
3.3.4. sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
3.3.5. sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo;
3.3.6 kitais Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Mažmeninės prekybos
taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m.
birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (toliau – Mažmeninės prekybos
taisyklės), bei kitų teisės aktų nustatytais atvejais.
3.4. Taisyklių 3.2 punkte numatyta prekių grąžinimo teise Pirkėjas gali
pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta, nepažeista jos
pakuotė arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo
naudojama.
4. Pirkėjo įsipareigojimai
4.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.
4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys,
jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Kiekvieną kartą pateikdamas
užsakymą, Pirkėjas privalo pateikti teisingus duomenis, būtinus
užsakymui įvykdyti, arba patikrinti šių duomenų, išsaugotų Pirkėjo
paskyroje, teisingumą.
4.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo
prisijungimo duomenų, taip pat duomenų apie užsakymą, suteikiančių teisę
gauti / atsiimti Pirkėjo užsakymą be jo žinios. Jei Pirkėjas praranda
prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai
Pardavėją šiose Taisyklėse arba internetinės parduotuvės skyriuje
„Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
4.4. Pirkėjas, naudodamasis MOONYSHOP.LT internetine
parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos
Respublikos teisės aktų, taip pat nesinaudoti internetine parduotuve
taip, kad kiltų pavojus internetinės parduotuvės veikimui, Pardavėjo
veiklai ar kitiems asmenims, norintiems įsigyti prekes iš Pardavėjo.
4.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas turi kartu su Pardavėju arba jo
įgaliotu atstovu (kurjeriu) patikrinti siuntos būklę, pristatytų prekių
komplektiškumą (asortimentą). Prekių pristatymo metu nesant galimybės
patikrinti pristatytų prekių, Pirkėjas prekes patikrina kiek įmanoma
greičiau po jų pristatymo ir informuoja Pardavėją apie siuntos
sugadinimą, aiškiai matomus prekės defektus, prekės modelio,
komplektacijos neatitikimą Pirkėjo užsakymui.
5. Pardavėjo teisės
5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo
stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas
turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam
galimybę naudotis internetine parduotuve arba, išskirtiniais atvejais,
panaikinti Pirkėjo registraciją.
5.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba
neterminuotai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš
anksto nepranešę Pirkėjui. Pirkėjo užsakymai, pateikti iki Pardavėjo
pranešimo apie internetinės parduotuvės veiklos sustabdymą ar
nutraukimą, yra įvykdomi vadovaujantis šiomis Taisyklėmis.
5.3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo
užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs išankstinio atsiskaitymo ne
grynaisiais pinigais numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 2
(dvi) darbo dienas.
5.4. Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos
informacijos, turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytu
telefonu ir elektroniniu paštu. Jei užsakymo trūkumai, neaiškumai yra
esminiai, neleidžiantys Pardavėjui įvykdyti užsakymo jo nepatikslinus, o
su Pirkėju nepavyksta susisiekti telefonu ar el. paštu 2 (dvi) darbo
dienas (Pirkėjas neatsako nurodytu telefono numeriu arba 2 (dvi) darbo
dienas neatsako į elektroninį laišką), Pardavėjas turi teisę anuliuoti
užsakymą, Pirkėjui apie tai pranešant el. paštu.
5.5. MOONYSHOP.LT turi teisę atsisakyti sudarytos Pirkimo-pardavimo sutarties, jei sutartis buvo sudaryta asmens, kuris remiantis šiomis Taisyklėmis neturėjo teisės sudaryti sutarties.
6. Pardavėjo įsipareigojimai
6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje
parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis
internetinės parduotuvės MOONYSHOP.LT v teikiamomis
paslaugomis.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu ir šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
6.3. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, kad Pirkėjo užsakymas
būtų įvykdytas visa apimtimi, tačiau negali suteikti ir neteikia dėl to
jokių garantijų. Jei užsakymo komplektavimo vietoje nėra užsakytos
prekės likučio ar pakankamo jos kiekio, Pardavėjas pasilieka teisę
nepristatyti prekės arba pristatyti mažesnį prekės kiekį, arba, Pirkėjui
sutikus, pristatyti savo savybėmis kiek įmanoma panašesnę į užskytą
prekę. Jeigu Pirkėjo netenkina gautas mažesnis prekių kiekis arba gauta
panaši prekė, jis gali šią prekę (-es) grąžinti pasinaudodamas šių
Taisyklių 3.2 punkte įtvirtinta teise. Šiame punkte numatytais atvejais
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus nedelsiant,
bet ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas
išankstinis apmokėjimas.
6.4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam
priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės
registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose
nustatytus atvejus.
7. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
7.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme
nurodomos eurais su PVM. Prekės Pirkėjui parduodamos kainomis,
galiojančiomis užsakymo pateikimo momentu. Pardavėjas pasilieka teisę
keisti prekių kainas. Pakeistos prekių kainos taikomos užsakymams,
atliktiems po kainos pakeitimo.7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu
iš šių būdų (pirkimo metu užsakymo formoje Pirkėjo pasirinkimui
pateikiami visi ar keletas iš toliau nurodomų atsiskaitymo būdų;
Pardavėjas neįsipareigoja užtikrinti, kad kiekvieno apsipirkimo metu
Pirkėjas turėtų galimybę atsiskaityti visais nurodomais būdais):
7.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai
Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių,
ar tiesiog pasinaudojęs internetinės bankininkystės sistema, perveda
pinigus į vieną iš MOONYSHOP.LT bankų sąskaitų.
7.2.2. Apmokėjimas kreditine kortele ar pasinaudojus banklink paslauga –
tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, pasinaudojęs internetinės
bankininkystės sistema, perveda pinigus į vieną iš MOONYSHOP.LT bankų sąskaitų.
7.2.3. Apmokėjimas prekių pristatymo ar atsiėmimo metu:
7.2.3.1 Pirkėjas už prekes grynaisiais pinigais ar banko kortele sumoka prekes pristatančiam kurjeriui;
7.2.3.2. Pirkėjas už prekes banko kortele (arba grynaisiais pinigais,
jei paštomatas turi tokią funkciją) sumoka atsiimdamas siuntą paštomate;
7.2.3.3. Pirkėjas grynaisiais pinigais arba kortele atsiskaito atsiimdamas prekę jos vienoje iš Pardavėjo parduotuvių.
7.3. Atsiskaitydamas 7.2.1 arba 7.2.2 punktuose numatytais būdais,
Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant, bet ne vėliau nei per 2 (dvi)
darbo dienas . Minėtaisiais atvejais, tik gavus apmokėjimą už prekes
pradedamas ruošti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių
pristatymo terminas. Pirkėjui laiku neatlikus mokėjimo, laikoma, kad jis
atsisakė pirkti prekes ir Pardavėjas turi teisę, iš anksto nepranešęs
Pirkėjui, anuliuoti jo užsakymą.
7.4 Pirkėjo užsakymas pradedamas vykdyti ir prekių pristatymo terminas
pradedamas skaičiuoti tik po to, kai Pardavėjas gauna patvirtinimą apie
Pirkėjo mokėjimą. Jeigu apmokėjimas (išskyrus apmokėjimą grynaisiais
pinigais prekių pristatymo metu) gautas darbo dieną iki 12 val., ši
diena skaičiuojama kaip pirma užsakymo vykdymo diena. Jeigu apmokėjimas
gautas po 12 val. (taip pat savaitgaliais ar švenčių dienomis), tuomet
pirma užsakymo vykdymo ir prekių pristatymo termino skaičiavimo diena
yra artimiausia darbo diena.
7.5. Pardavėjas gali nustatyti minimalų prekių krepšelį, tai yra
mažiausią sumą, už kurią prekių turi įsigyti Pirkėjas. Minimalaus
krepšelio dydis parodomas internetinėje parduotuvėje, prieš atliekant
užsakymą.
8. Prekių pristatymas
8.1. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Pirkėjas
pasirenka prekių pristatymo būdą iš internetinėje parduotuvėje nurodytų
variantų.
8.2. Kiekvienos prekės pristatymo terminas yra aiškiai nurodomas
internetinėje pardotuvėje pateikiamame prekės aprašyme. Pardavėjas
įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose
nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo
sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo
užsakytų prekių trūkumą Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.Kartu
Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali
vėluoti dėl force majeure aplinkybių. Kai Pirkėjas prekes atsiima pats,
apie galimybę atsiimti prekes Pirkėjas informuojamas jo nurodytais
kontaktais.
8.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
8.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis
prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir
remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pardavėjas ar jo
atstovas turi teisę prekes atiduoti bet kuriam Pirkėjo nurodytu adresu
esančiam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
8.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo
įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir
asortimentą. Prekių pristatymo metu nustačius siuntos pakuotės
pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento
neatitikimo, Pirkėjas apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymi pristatymo
patvirtinime ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Tokiu
atveju laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau
prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo–pardavimo sutarties
sąlygas ir prekių pristatymas yra atliktas tinkamai. Pirkėjui
pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos
perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota
tinkamos būklės. Nustačius prekių kokybės, kiekio ir/ ar asortimento
neatitikimą, Pirkėjas gali nepriimti tokios prekės. Apie atsisakymą
priimti prekę ir rastus pažeidimus Pirkėjas privalo pažymėti pristatymo
patvirtinime ir/ ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose.
8.6. Prekių pristatymo mokestis yra nurodomas internetinėje
parduotuvėje, o taip pat aiškiai pateikiamas Pirkėjui kiekvienoje
formuojamo užsakymo formoje. .
8.7. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šių Taisyklių 3.2 punktu,
atsisako pirkimo – pardavimo sutarties ir grąžina kokybiškas prekes, jam
tenka visos prekių grąžinimo išlaidos. Jei prekės grąžinamos
iškviečiant Pardavėją ar Pardavėjo atstovą, šių Pardavėjo išlaidų suma
išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.
8.8. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, tai MOONYSHOP.LT turi teisę pristatyti prekes keliomis
siuntomis.
8.9. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už
prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo
Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Pardavėjui dėl tokių priežasčių
grąžinta prekė nebus pakartotinai siunčiama Pirkėjui iki Pirkėjas
neapmokės papildomų pristatymo išlaidų.
8.10. Jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje numatytas daiktų gabenimas ir
Pardavėjas išsiunčia daiktus Pirkėjui, daiktų atsitiktinio žuvimo ar
sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo,
išskyrus vežėją, priima daiktus. Jeigu daiktai perduodami vežėjui, kurį
pasirinko Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šioje dalyje
numatyta rizika pereina Pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.
9. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
9.1. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai,
kurie visais atvejais yra ne trumpesni nei įstatymo nustatytas prekių
garantinis terminas. Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, turi
Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnyje numatytas
teises. Prekei sugedus garantinio laikotarpio metu, remontas atliekamas
nemokamai (išskyrus, jei yra teisės aktuose numatytos Pardavėjo
atsakomybę šalinančios aplinkybės). Pardavėjas kiekvienu atveju Pirkėją
nukreipia į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.
9.2. Kiekvienos MOONYSHOP.LT parduodamos prekės
savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
9.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios
prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus
prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į
protingai galimus išvaizdos neatitikimus.
9.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės
garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta
garantija. Jei Parduotuvėje nėra pažymėta kitaip, Pirkėjų-vartotojų
įsigytoms prekėms taikoma įprastinė 2 (dvejų) metų prekių kokybės
garantija. Pirkėjų – verslininkų įsigytoms prekėms taikoma prekių
gamintojo nustatyta garantija.
Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų
suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo
naudoti termino pabaigos. Esant ypatingai trumpiems tinkamumo naudoti
terminams prekės internetinėje parduotuvėje yra pažymimos specialiu
perspėjamuoju ženklu.
9.5. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjo
teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugas, jam
nustato teisės aktai.
10. Prekių grąžinimas ir keitimas
10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos
Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697
“Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio
kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
10.2. Kokybiškų prekių grąžinimo ir keitimo teise Pirkėjas gali
pasinaudoti per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių atsiėmimo arba
pristatymo jam dienos (terminas pradedamas skaičiuoti, kai Pirkėjui
pristatoma paskutinė užsakymo siunta, jei užsakymas buvo siunčiamas
keliomis siuntomis), o nekokybiškų – per garantinį terminą,
informuodamas apie tai Pardavėją. Pardavėjas informuojamas elektroniniu
paštu info@moonyshop.lt pateikiant laisvos formos pranešimą, kuriame nurodomas užsakymo
numeris, grąžinamų prekių pavadinimas ir aiškus pirkėjo prašymas
(reikalavimas). Pardavėjas taip pat gali būti informujamas užpildant
prekių grąžinimo formą MOONYSHOP.LT internetiniame
puslapyje. 10.3. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje
tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės
išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir
kt.), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai
pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo
išduotas). Grąžindamas nekokybišką prekę, Pirkėjas neprivalo pateikti
originalios prekės pakuotės, taip pat netaikomi prekinės išvaizdos
reikalavimai.
10.4. Pateikus 10.2 punkte nurodytą pranešimą arba užpildžius prekės
grąžinimo formą, Pirkėjas privalo ne vėliau nei per 14 dienų nuo
pranešimo pateikimo išsiųsti / grąžinti prekę Pardavėjui. Grąžinamas
prekes Pirkėjas gali pristatyti pats pardavėjo nurodytu adresu arba
atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė
grąžinama remiantis 3.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių
grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška
prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti
analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi
analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
10.5. Pirkėjui nutraukus sutartį dėl prekės netinkamos kokybės už prekę
sumokėta kaina, įskaitant pristatymo išlaidas, Pirkėjui grąžinama ne
vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pirkėjo pranešimo apie
grąžinamą prekę, tačiau ne anksčiau, nei prekės perdavimo Pardavėjui
dieną arba Pirkėjui pateikus įrodymą, kad prekės yra išsiųstos
Pardavėjui (atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau), nebent Pardavėjas
ir Pirkėjas susitaria kitaip.
10.6. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas kokybiškas prekes
sumokėti pinigai, įskaitant pristatymo mokestį, Pirkėjui grąžinami ne
vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie
sutarties atsisakymą, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gauna Pirkėjo
grąžinamą prekę, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip. Jei
Pardavėjas Pirkėjo grąžinamą prekę gauna vėliau nei po 14 dienų po
pranešimo apie sutarties atsisakymą, pinigai už grąžinamas prekes
Pirkėjui grąžinami nedelsiant, bet visada ne vėliau nei per 3 darbo
dienas. Pinigai už atsisakytas kokybiškas prekes grąžinami tik tuo
atveju, jei prekė atitinka grąžinamai kokybiškai prekei keliamus
reikalavimus (10.3 punktas).
10.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei
Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo
tvarkos.
11. Atsakomybė
11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų
duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje
tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
11.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems
asmenims. Jei MOONYSHOP.LT teikiamomis paslaugomis
naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės
naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko
Pirkėju.
11.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais,
kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis
Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų
įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra
atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių
neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
11.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius tiesioginius nuostolius.
11.7. Pardavėjas neatsako už pirkimo-pardavimo sutarties nevykdymą ir/
ar prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl
trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo
kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo
metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių
atsiradimui (force majeure aplinkybės). Jei nurodytos aplinkybės trunka
ilgiau kaip 1 (vieną) mėnesį, šalys tarpusavio susitarimu gali nutraukti
pirkimo-pardavimo sutartį.
12. Apsikeitimas informacija
12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia elektroniniu paštu rifausta@gmail.com arba Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
14. Baigiamosios nuostatos
14.1. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
14.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami
derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos
Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
14.3. Pirkėjas, kai jis yra laikomas vartotoju Lietuvos Respublikos
vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatytais atvejais, manantis, kad
Pardavėjas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, susijusius su prekių
įsigijimu internetinėje parduotuvėje turi teisę kreiptis į Pardavėją,
vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektą arba į teismą, kad būtų
apgintos pažeistos ar ginčijamos jo teisės arba teisėti interesai.
14.4. Vartotojas į Pardavėją kreipiasi el. paštu info@moonyshop.lt,
o per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo Pardavėjui neatsakius į vartotojo
pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, vartotojas gali
kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t.y.
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g.25, 01402
Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt), o taip pat užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.